fredag 12. mars 2010

Tunge dager

Uke 10 Dag 3: 55 min rolig

Soundtrack: Guns N Roses – Sweet Child o Mine

Nydelig dag, flott løpeføre, bar asfalt og faktisk ganske tørt. Sol og et par plussgrader og det startet fint. Kroppen var god men jeg eier ikke energi om dagen. 20 minutter løp absolutt nydelig og 40 minutter med bare slit. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si  men vekttapet og mangel på mat de siste ukene sitter igjen. Føler absoulutt ikke at det er noe i veien med konisjonen men jeg orker ikke å ta i. Det fungerer opp til et vist punkt også blir det bare pes.

Kommer til å spise på og kjøre på med treninger. Regner med at det er en terskel som skal forseres. Blir en forhåpentlig lang skitur i morgen hvor jeg skal ha godt med karbohydrater i sekken. Ihvertfall en hel plate med walters mandler :-) Håper det blir en bedre opplevelse enn turen idag. Våren er ihvertfall på gang !!

Ingen kommentarer: