onsdag 10. mars 2010

Tung 40 minutter

Uke 10 Dag 1 40 min rolig

Soundtrack: Placebo - For What It's Worth

Da var jeg igang igjen. Mange kilo lettere men også mye musklatur som er borte og dårlig med energi. Hadde ikke fått i meg noe særlig mat i løpet av dagen heller så det hjalp ikke. Kroppen var i og for seg lett nok og de første 10 minuttene gikk lett og fint så røyk energi lagret og jeg syntes det ble tungt. Slet med å holde en ok puls og farten oppe. Kroppen hadde bare lyst til å holde lunke tempo så jeg måtte jobbe for å holde koken.

Kom meg dog rundt runden og føler at det er deilig å være på gang igjen. Føler at jeg har hatt mitt nå så fine mars og april treningsmåneder er velkommen! I dag løper jeg hjem fra jobben ca. 40 min det også så satser jeg på noe lenger til fredag og en god skitur i helgen. Intervallene får komme neste uken når jeg har litt mer biff på kroppen.

Ingen kommentarer: