søndag 21. mars 2010

Digg langtur

Uke 11 Dag 3: 70-90 min. langtur

Soundtrack: The Queers – Surf Godess

Litt sånn slapp og slitt med kroppen etter sykdommen men uke 11 har vært god. Fått inn 2 bra intervalløkter så var spent på langturen. Planen var 80 minutter og jeg klokket inn på 78 så ikke dårlig plan.

Trodde det var deilig vår kveld så var litt tynnkledd og ikke veldig oppmerksom på at vannet som randt i gatene var blitt til jævlig glatt is. Tryna først en gang ved Protan og så engang i bakken ned til Lierstranda. Følte meg teit da og litt antydning til en strekk i låret. Varmet dog opp godt og den gav seg og jeg kunne ta runden om kjellstad og inn til Lierbyen, tilbake og opp til Frogner og så ned til Kjellstad igjen opp til St. hallvard hallen og stoppen før jeg roet det ned de siste 10 minutterne hjem.

Jeg digger langturene så dette var godt. GIkk i godt driv og makspuls var 155 i bakken ved stoppen. Snitt pulsen var 143 og det er jeg meget fornøyd med. Et stykke unna topformen men ting er på gang og kroppen tåler treningen. Uke 12 blir 5 løpeturerer hvor en blir 90-100 minutter. La våren komme!!

Ingen kommentarer: