onsdag 10. mars 2010

Ennå tyngre 45 minutter

Uke 10 Dag 2: 45 min rolig

Soundtrack: Placebo - For What It's Worth

Det var ikke så gæærnt som overskriften skal ha det til men sekken veide 6 kg. så det ble litt tungt å løpe med. Tror ikke jeg skal satse på å løpe hjem igjen med vinter jakke og sko i sekken. Jeg prøvde å ta det pent og pyntlig ennå så vippet snitt pulsen over 150. Var skikkelig utfordring å løpe med så tung sekk. Merket t.o.m at enkle ting som balanse ble litt jobb.

Jeg løpt hjem fra jobben om Lierstranda og biltilsynet. Godt føre untatt på gangveiene som både var oversvømte av vann og hadde is under. Litt skit å løpe på.

Kastet meg over kyllingwok når jeg kom hjem. Brøy meg lite at den allerede var blitt kald. Er fortsatt sulten og forer meg med apelsiner :-)

Tar en hviledag så blir det en løpings fredag og en skitur lørdag. kanskje fisketur søndag men da bør det være under minusgrader.

Ingen kommentarer: