lørdag 27. mars 2010

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Uke 12 Dag 4: 2 timer og 12 minutter. ca. 26 km langtur

Soundtrack: Placebo  – Bright Lights

Ende ‘fucking’ lig!! Etter å plundra med allt som er i beina og en seig løper kne i lange tider var det på tide å prøve seg langt igjen. Jeg gledet meg og gruet meg. Var redd for at det ikke skulle holde og da hadde nok et maraton røket. MEN DET GJORDE DER FAEN IKKE!!! i dag holdt det. Unge/Gammle Ravn kjørte runden helt uten problemer av noe slag..untatt litt gnaging på edle deler men det kan jeg leve med :-) Løp Lierbyen turen 2 ganger og avsluttet med syre fest opp helt til toppen av Stoppen. Top of the world baybee!!!

Hva skal man si. startet pent, gikk digg så kjørte det fortere og fortere helt frem til slutt. Ett eneste langt stigningsløp!! Hadde ikke med drikke engang bare en mandelstang som ble kjælig fortært. Jeg kjørte dog proff drikke før og etter og det holdt fint.

Sist gang jeg hadde en tur som dette på asfalt var i juni i fjor!! Nå er det feiring for en gressenke mann. Her går ei flaske Moet ned akkurat nu!! :-) Blir veldig rolig tur i morgen også intervaller på mandag. Fri tirsdag også blir det masse lange skiturer, grillpølser, kvikklunch og solo på fjellet!

Ingen kommentarer: