mandag 8. mars 2010

Familie skitur

Uke 9 Dag 1 180 min skitur m datter

Soundtrack: skogshyl

10 dager med diare, oppkast og magetrøbbel har satt sine spor. Jeg er alltime lettvekter med 72kg og mesteparten av vekttapet er nok muskler er jeg redd så det var ingen sprek herre som tok på seg skia og skulle gå familie tur i går.

Tempo er dog ikke noe særlig så jeg fikk ikke noe syre :-D men merket det godt på kvelden at kroppen ikke var helt i 100. Gikk fra Spiralen til Stronghytta. Fyldte opp med solo og vafel. Deretter gikk turen ned mot Årkvisla og opp igjen og inn mot Sprialen igjen med en liten sløyfe om Stiboltkrysset.

Konstanse imponerte mest hun gikk jaggu bra på ski og gikk for egen maskin hele veien. jeg hangler rundt uten store overskuddet og fikk meg både luft og sol så suksess.

Starter opp med lett trening igjen idag. Kort løpetur eller kort skitur i lysløype. Kommer an på tid jeg kommer meg hjem. Trenger en god treningsperiode nå men starter pent og pyntlig.

Ingen kommentarer: