tirsdag 2. mars 2010

Lenge siden

Har vært en periode hvor det har blitt lite trening på meg dessverre, men den siste uken har jeg fått kommet i gang igjen. Har begynt relativt rolig, men trenger å få til noen hardere økter etter hvert også fremover for øke kapasiteten litt.

Men i forrige uke ble det i hvert fall en halvtimes tur på tredemølle i forbindelse med en reise. Det var greit å få jogget litt igjen. Tok det relativt rolig men fikk svettet ut litt i hvert fall.

På søndag ble det endelig skitur igjen og tok en times tur i terrenget like ved der jeg bor. Helt fantastiske forhold og det er jo bare å komme seg ut så ofte som mulig nå egentlig.

I går ble det basket igjen for første gang på lenge også. Der fikk jeg virkelig svettet ut selvom det ikke var overdrevent høyt tempo i går.

Satser på å svømme en 1000 meter eller mer i dag så blir det pause på onsdag før jeg satser på ski til torsdag og fredag igjen. Så får jeg så om rekker å få til alt da.

-S-

Ingen kommentarer: