tirsdag 16. mars 2010

Knallhard intervalløkt

Uke 11 Dag 1: 4x5 minutter drag med 2 min pauser med lett jogg. Oppvarming 15 min og nedjogging 10 min

Soundtrack: Alkaline Trio – Hell Yes

Litt spent når jeg la ut i går kveld. Hadde god skitur i beina og håpet at kroppen var bedre. Var derimot veldig sår i halsen så litt skeptisk til den. Var dog ingen grunn til bekymring. Helt fra første steg kjentes kroppen fin ut og når jeg ikke kom over 135 i puls på oppvarmingen skjønte jeg at kroppen var på plass igjen.

Kjørte første draget litt for hardt. Pikket 170 i puls og kjente det var tøff åpning. Tok det litt roligerer fra start på drag 2 og presset heller på farten og endte i 172. Drag 3 og 4 var egentlig identiske bortsett fra at jeg bikket 176 på siste draget opp bakkene ved Stoppen og kunne jogge lett hjem igjen etter beste økta på lenge.

Nydelig at kroppen var på plass og fungerte som hakket møkk, Var konsentrert og fokusert på dragene så økta ble effektiv! :-) Nå blir det et par rolige dager i Trondheim så blir det trim igjen mot slutten av uka. Har ambisjoner om en 90 minutter denne uka!

Ingen kommentarer: