lørdag 13. mars 2010

Mye bedre, heldigvis!

Uke 10 Dag 4: 2,5 time skitur

Soundtrack: Skogens sus

Mye bedre idag. Kunne trøkke til skikkelig i bakkene og holdt fint i de 2,5 timene. Prøvde meg med rødt fra starten av men etter 12 min kastet jeg inn håndkleet og la på universalklister. Opp til Tverken var det skikkelig is løyper og isklister hadde vært bedre men jeg hadde bare med universal. Fra Tverken og opp til skimten var dog skiene perfekte og det var bra fart oppover. Tok meg litt saft og fylte opp litt på toppen før jeg fortsatter ned til Eiksetra. Snudde der og dro opp til Skimten igjen og rund Sauesetra runden eller hva den heter og tilbake til Skimten. Derifra var det bare å suse ned til Tverken, Landfalltjern og Årkvisla. Kikk sykt fort nedover.

Det var folk på skauen men på langt nær masser så idag var det nyedelig å gå. Fant mitt eget tempo og prøvde å kjøre skikkelig i motbakker. Brandt godt over 2000kal. i følge Polar. Godt med litt Yt ved bilen.

Godt som juling at det nå fungerte bedre. Lei av å slite… Nå blir det rolig i morgen også kjører jeg på med en intervalløkt på mandag og en god rolig tur på tirsdag.

2 kommentarer:

Jørn sa...

Hørtes ut som en kongetur det der da. Digg når kroppen fungerer også. Bare pass på at det ikke blir for mye nå da. :-) Trenger alle mann fremover.

Kjetil sa...

Deilig å få seg en god tur etter all slitet. Blir spennende å se hvordan løp fungerer nå.

Du sier noe der. prøver å være veldig forsiktig. spesiellt med alt som er langt. Blir rolig uke dette her. Løper litt lange drag idag så blir det ikke noe før til fredag tror jeg.