lørdag 20. mars 2010

Hard 6x 3 min intervaller

Uke 11 Dag 2: 6x3 minutter drag med 1 min pauser med lett jogg. Oppvarming 15 min og nedjogging 10 min

Soundtrack: Nirvana – In Bloom

Litt små tung etter et par dager av og lett variert og uvant kosthold men følte meg ok så bestemte meg for intervall økt istedenfor 50 min rolig tur. dro 3 minutters drag og var som vanlig etter avbrekk fokusert og hadde gode drag. Tippet over 170 puls på alle og på den tøffeste var jeg over 178.

Nydelig! Jeg begynner å kommer meg. Langt unna noen toppform mne føler jeg er der at jeg har utbytte av intervallene og at jeg sakte men sikkert kan øke lengden på langturene. Blir en halv annen timestur på søndag før jeg drar igang en 5 tur uke igjen neste uke.

Kjøpte meg løpesekk og Craft løpejakke idag så klar for vår og løp. Takket nok engang nei til hard lobbyvirksomhet for å få meg til sweden rock. No way!! jeg skal løpe maraton :-)

Ingen kommentarer: