tirsdag 23. mars 2010

lange draag i baksmellens tegn

Uke 12 Dag 2: 20 min oppvarming, 10min + 15 min. lange drag med 2 min pause og 10 min nedjogging

Soundtrack: DeLillos – Finnes det en kvinne

Baksmell er vel kanskje å ta i. Endte opp på +500 og et eller annet. Men frykten var der og takket være 40k i barnepassfradrag gikk det akkurat så det var med senkede skuldre at Kjell Ravn tok på seg tightsen for første gang siden i oktober og kjente frihetsfølelsen i hele kroppen når de første skrittene mot Lierstranda ble satt. I fucked the man again :-) uansett føltes jeg bra idag. God fiskemiddag + plenty av grønnsaker gjorde susen. Idag kunne jeg løpt og løpt. Var fokusert og første draget startet fint om en litt forsiktig. Gasset opp litt midtveis for å bedre pulsen og lå rundt 163. Fin 10 minutter. Roet det helt ned i 3 minutter før jeg kjørte harde 15 minutter. Holdt det litt over pulsen fra første drag runt 166, i ca 15 minutter uten å kjenne syre. Digg.

Jeg savnet formen i går. Idag syntes jeg den begynnte å si “hei”. Satser på fint vår vær og gode 4x4 minuttere til torsdag. I morgen er det hvile.

Ingen kommentarer: