søndag 14. mars 2010

Slitsom joggetur

På fredag ble det en joggetur på meg da jeg ikke orket tanken på å sette i gang med klister og lignende for å gå på ski.
I og med at det var lenge siden valgte jeg å ta meg en rolig tur på ca 45 min for å få i gang bena igjen. Tatt i betraktning at jeg har trent en del de siste ukene må jeg si at det gikk litt vel tungt i forhold til hva jeg hadde håpet. Ingen bombe at det tar litt tid å komme i gang med joggingen igjen, men synes jeg sleit mer enn jeg burde. Fikk ikke opp pulsen og var stiv i bena. Lårene mine er jo helt ødelagt og jeg skjønner rett og slett ikke hva grunnen til det er. Blir dritstiv altfor raskt og er nødt til å få en avklaring på det der snart.
Var ute i 40 minutter og runden inneholder riktignok en god del klatring i bakker, men dette er ting jeg tok på strak arm før vinteren.
Skal legge inn noen turer til og håper på snarlig bedring. Alternativt får jeg legge ut annonse på Finn og søke etter noen nye lår. De kyllinglårene jeg har nå kan jeg ikke leve med.

-S-

2 kommentarer:

Kjetil sa...

Kjedelig greier det med låra. Greit å kjøre på litt med svømming og andre ting da. Kanskje noen skikkelig runder på sykkel med bra frekvens kan gjøre sitt også. Litt tidlig med sykkel ennå men snart :-D

Jørn sa...

Jepp, får legge inn litt av det etter hvert. Men har bestemt at jeg skal få et raskere og mer økonomisk steg og må teste meg på 21 km igjen i løpet av sommeren. Mulig det blir 5 x Ypsilon men på ett eller annet tidspunkt må jeg levere igjen. :-)