torsdag 25. mars 2010

Hard uke, grei form

Uke 12 Dag 3: 60 min langtur

Soundtrack: DumDum Boys  – Boom Boom

Skulle vært en fridag men siden Vibeke fikk veninner på besøk valgte jeg å ta meg en tur langs landeveien. Har trent hardt den siste tiden så jeg var litt skeptisk. Beina var stive og støle og jeg er redd for å provosere kneet for mye. Men ut bar det.

Litt lett oppvarming og beina var i gang. Var lett og fin. laksemiddag og grønnsaker så ting føltes bra. Løp i godt tempo rundt 45 minutteren min og la en ekstra sløyfe opp til toppen av Stoppen, som er rimelig bratte bakker) og rundt ned Parkveien slik at hele turen ble 58 minutter.

Løp pent og pyntelig med en snitt puls på 141. Maks var 152 så jeg lå stort sett stabilt på lav 140 puls. hehe jeg skrev pils ;-)

Nå har jeg gitt meg selv treningsforbud i 2 dager for å la beina få synke inn treningen litt så blir det en laaaaaaang tur til lørdag. Kanskje tranby? Vil ihvertfall over 2 timer. så kjører vi rolig søndags tur og en intervall mandag. I påsken regner jeg med en skitur hver dag. Blir sikkert litt ymse intensitet men trenger en rolig uke etter dette her.

Ingen kommentarer: