tirsdag 30. mars 2010

Fine 10 min. drag

Uke 13 Dag 1: 2 x 10 min drag. 2 min pause m. lett jogg. Oppvarming 20 min, nedjogging 10 min. Masse tøying

Soundtrack: Black Eyed Peas – I got a feeling

Virkelig mursteins bein når jeg startet. Stive og støle og tunge som bly. Merket skikkelig lørdagen i beina. Gikk seg greit til etter litt lett oppvarming men var ikke veldig glad for at dragene skulle starte. Helvetesøkt tenkte jeg. Første drag var også tunt. Kom greit opp i marsj fart men etter 5 min ble det slit med å holde koken oppe. Måtte virkelig ta meg sammen og fullførte 10 minutteren med litt grimaser i fjeset. Svetten randt og det var godt å komme ned på 130 tallet i puls. 2 minutter går fort og led ennå mer for å komme opp i fart på drag 2. Nå fikk jeg dog dra hjelp av et par unger på sykkel så dette draget gikk bedre. Jeg holdt bra tempo opp bakken ved st. hallvard og var lykkelig når 10 minutteren var over. Makset der med 170 puls.

Derfra var det lett jogging hjem og en skikkelig tøye økt. KJørte mye tøy og bøy på legger, lår og “løpekne”. Nå skal det bli riktig deilig som de sier i Danmark med noen dager på ski. Kroppen og beina er drit slitne etter de sise ukers hardkjør.

Ingen kommentarer: