mandag 26. mai 2008

Digg Digg langtur

Uke 21  Dag 3: Rolig, lang langtur, 70-90 min (Sone 1). (11-16 km)

Soundtrack: The Cure - Last day of Summer

Min beste tur ever!!! Startet ut hjemmefra, litt usikker ang. formen, Grand Prix fest på lørdag og litt mange drinker. Prøvde å sjokk helle i litt vann sammen med skiva til frokost. Beina var litt tunge på vei opp til spiralen men derfra og til Myrdammen!!! og hjem var bare morro.

Hadde en drit fin bit fra Spiralen og opp. Kom en sånn skautraver som trøkka forbi meg i de slakkebakkene men han dro aldri ifra. Jeg hadde tenkt meg til Landfalltjern så jeg kikka på pulsen og ville ikke lenger opp enn 151. Når vi kom til Stiboltskrysset og bakkene kom så krøyp jeg lenger og lenger opp i ryggen til beinrangelet noe som tydlig stresset han. haha Opp den siste brattebakken mot landfalltjern tenkte jeg nå tar jeg han og dro inn et langdrag. Var 171 i puls på maks, og den bakken er bratt. Ikke bare tok jeg han, jeg ni GRUSA han!!!! Han prøvde å henge på men litt oppe i bakken måtte ikke fyren bare gi seg!! Han måtte faen meg sette seg ned!! IN YOUR FACE!!! ;-)

haha da sier det seg selv at turen videre bare var kos. Snudde På Myrdammen da var det gått 60 min og satte nesa tilbake. Går endel fortere den veien så jeg la turen om Stronghytta hvor det lukta deilige vaffler, rundt Klopptjern også til Spiralen igjen før det gikk ned Bragernesåsen og hjem. Klokka inn hjemme på 97 min. Spiste så en hest før jeg kom meg igjen.

1542 kalorier brent, 171 som max og 149 som snitt puls. Jeg nevnte at jeg tror jeg er i bedre form enn ever! Nå er jeg ikke i tvil engang Kjell Ravn nå hadde grusa!! gamle fotball Raaen. Å ta bakkene opp til Landfalltjern som jeg gjorde i går har jeg aldri vært i nærheten av å gjøre før!! :-)

2 kommentarer:

Jørn sa...

Imponerende saker. Må si dette er trening som forlanger respekt av alle i bloggen. I tillegg så skjønner jeg at jeg må presse meg enda mer og få enda råere turer, så dette er bra for motivasjonen i tillegg.

Kjetil sa...

Synes vi begge har kommet til et punkt nå hvor vi kan være fornøyd med oss selv. Sykkeløktene dine er vel vel så harde.

Blir viktig å klare å holde det gående utover sommeren nå!