mandag 26. mai 2008

Rolig søndagstur

Etter torsdagens hardøkt må jeg innrømme at beina led litt både fredag og lørdag. Kan vel strengt tatt ikke nekte for at jeg hadde spor av den turen i går morges heller.

Men sånt kan en ikke la seg stoppe av så jeg gjennomførte som planlagt en rolig tur før vi dro i konfirmasjon.

Det skulle jo være sone 1 trening denne dagen så ruta ble ned Konnerudbakkene og inn på "anleggsveien" som avsluttes ved grustaket på Ytterkollen. Herfra ble det gjennom Mjøndalen og over brua til Krogstadelva. Videre herfra gjennom Solbergelva forbi Vinnes og langs elva nedover Åssiden. Kjørte over Landfalløybrua og over Gulskogen og Konnerudbakkene hjem.

Det som var veldig bra var at jeg klarte å kjøre sone 1 puls hele veien. Dette inkluderer turen opp Konnerudbakkene som eg er godt fornøyd med. Vippet så vidt 2 slag over når jeg var på toppen av Seterveien, men det kan jeg lett leve med.

Syklet totalt 3 mil og var ute i ca 1 time og 25 minutter.

Neste runde er hardtrening igjen og regner med at dette blir gjennomført på tirsdag.

-Sobo-

Ingen kommentarer: