onsdag 21. mai 2008

Nytt utstyr

Var innom "nye" Løplabbet i Drammen i dag. Satan så bra butikk og service! Her var det videofilming av løping og speiler og Gud veit hva og masse gode råd og tips. Ble utrolig overaska over å se hvordan jeg tråkket ned. Det var helt mottsatt av det jeg alltid har trodd. Ikke rart at jeg har tråkka over bare det har vært lett bris. Jeg lander helt ytterst på beinet og får en knekk i ankelen. Prøvde 4 par sko før vi fant de som var perfekte for meg og som fjernet hele "knekken" så nå er jeg stolt eier av et par drit fete adidaser!! Gleder meg til å breake dem inn selv om de egentlig bare burde brukes til pent på byen :-p

Grabbet med meg litt småtterier også men skal helt klart tilbake å kjøpe litt tøy også... hehe trenger ikke bare å løpe i RockNRoll tskjorter :-D

Anyway, ta turen dit. Det anbefales!! Gleder meg til debuten med skoa i morgen.

Ingen kommentarer: