onsdag 21. mai 2008

Litt av alt

Uke 21  Dag 1:  Løp rolig langtur, men legg gjerne inn 2x7 min der du drar på litt og nærmer deg terskel. Avslutt med 4 stigningsløp a 50-60 m etterpå. Til sammen 50 min. (8-11 km)

Soundtrack: Seigmen - Slaver av Solen

Som programmet nevnte så startet jeg ut på en rolig langtur med litt variasjon underveis. Varmet greit opp i roligtempo 20min, så kjørte jeg 2 x 7 litt lengre drag som gikk fint, beina var litt tunge i starten men gikk seg til. Deretter tok jeg det rolig i 3 min før jeg kjørte 4 stigningsløp som gikk veldig greit. Det krampet seg litt i låret når jeg begynte å komme opp i fart men det forsvant igjen. Satte så nesa hjemover og klokket inn på 60 min...

Fin tur, med greie bein.... deilig løpevær. Var endel andre ute også og det er trivelig.. hehe spesielt når de ikke løper fra meg :-) Turen gikk ned til Lierstranda ut til Vittbank opp Kjellstadveien og gamle jernbanen ut til Heggtoppen. Deretter tilbake igjen og opp St. halvardhallen, Nøste og hjem. Hadde max puls på 177 og snitt på 158. Happy camper.

Skal handle nye løpesko idag så er litt psycha over det. Håper 'labbet har noe kule greier!!

Ingen kommentarer: