onsdag 7. mai 2008

Lett joggetur

Uke: ??? opptrening (30 min lett jogg + et drag)

Soundtrack: The Cure - Just like heaven

Ut å løpe i det fine været. Merker at humøret har bedret seg etter at treningen er i gang igjen. Løp ca 35 min i går. kjørte litt mer tempo enn forige gang da ryggen tok den fint. kjørte den gamle 40 min runden min, og det gikk fint. Lå å lunka runt 150 i puls og greit tempo. Følte meg ikke svett engang når jeg var halveis. tenkte å dra på litt i bakkene hjem alla en 10 min langdrag eller noe, og litt uti den kjente jeg det gitt, ble skikkelig kjørt så det har nok forsvunnet litt ja form ja.

Egentlig var ikke det annet enn venta og jeg var fornøyd med at den rolige løpebiten gikk så fint. snitt pulsen på turen lå på 158 og maks på draget i bakken var 173. Ryggen kjente jeg ikke noe til men den er litt øm idag. Tar det rolig idag og kjører en 45 min tur i sone 1 igjen på torsdag eller fredag. Kjører intervaller til søndag... det må til nå for å vekke den sovende kroppen.

Kjell Ravn er ihvertfall back!!!!

Ingen kommentarer: