mandag 5. mai 2008

Back in Black!!!

Uke: ??? opptrening (30 min lett jogg)

Soundtrack: NoFx - Liza And Louise

Oppe klokka 7 (nesten) og ute av døra litt over halv 8 en søndags morgen. Veldig ivrig, men også forsiktig skulle jeg prøve meg igjen etter å ha vært ute 3 uker med ryggen. Tok det veldig rolig så jeg skal ikke synse noe om form og den slags. Roooolig jogg i 28 minutter var det jeg kom meg igjennom.

Følte meg litt tung i kroppen. Kanskje ikke så rart, det ble litt mange øl på fredag og lørdag, ved siden av det lange brekke. Ryggen holdt greit. Litt stiv og øm i korsryggen etterpå men helt ok. Prøver meg på en 30 minutter til tirsdag, så 45 til torsdag også ser jeg an søndagsturen om jeg kjører intervallereller en 70 min tur eller noe. kommer litt an på hva slags signaler ryggen sender. Håper og X'er finga for at jeg kan og orker å gå inn på mosjonist igjen til uka.

Uansett I'm back and happy!! Mai blir en fin måned :-D

Ingen kommentarer: