fredag 9. mai 2008

Wohooo langturmannen er tilbake

Uke: ??? Opptrening (71 min langtur)

Soundtrack: The Cure - The Forest

yiiihaaa er happy mann idag (og støl mann). Tenkte jeg skulle utvide turen i går fra 30 til 45. Jeg startet pent og pyntlig og kroppen var lett og fin. Halveis ut i 45 min løypa ble fristelsen for stor. Hvordan er formen egentlig?? dette går jo lett så jeg skjena fra Kjellstad opp mot Lierbyen... så da ble det en tur på 71 min istedenfor, og det gikk helt fett...

Lå og holdt pulsen mellom 156 og 162 hele veien, var veldig bevist på det. brukte 30 sek lenger til Lierbyen enn sistgang så det var ikke værst. kjørte rundt Lierbyen før vi tråkket opp bakkene mot Frognerkirke og over Gluggen :-) bakkene gikk fint og pulsen lå på 164 som maks. Deretter gikk det fint i kuppert løype helt til jeg kom til st. halvard hallen og bakken opp der. Var litt ivrig og ble løpende sammen med ei hyggelig jente en 10 min tid. Fyfaen så sprengt jeg ble de siste 5 :-) når hu løp ned mot lierstranda så karra jeg meg opp sistebakken med 178 i puls og stokkstive bein, men da var jeg heldigvis hjemme.

Oppsummert så holdt jeg helt fint i 65 minutter, kjørte litt for hardt i en bakke og ble stiv de siste 6 min. Samenlagt brukte jeg kun 1 min lenger enn jeg gjorde før oppholdet i trening så Yeahey!! Snitt puls var 159 og maks var 178 da jeg sprakk. Tror dette skal holde fint for å stige inn i programmet igjen. Kommer til å kjøre en hard intervalløkt til søndag også er jeg klar til tirsdag!!

kjell ravn skal hevne ukene i ro :-)

Ingen kommentarer: