mandag 5. april 2010

Digg trenings påske

Etter gode løpeturer lørdag, søndag og mandag ble det en fridag tirsdag før jeg var klar for ski på onsdag. Reisen min til hytta ble litt forsinket pga manglende håndtverker kvaliteter og at jeg måtte fuge litt på nytt. Derfor ble det bare en kjapp times tur på ski etter jeg kom til fjells men rester var max. Litt smøre utfordringer men bra trim lel.

Onsdag
Relativ hard økt på ski. Dårlig vær, snø men nykjørte løyper. Gikk på lilla det var bakglatt i lavlandet men fint i nysnøen på toppen. Svettet ut godt og litt små intervaller i motbakker.

Torsdag
To timer med bare slit. Bommet hardt ved å legge på rødt. Fungerte fint helt til jeg kom opp og skulle lange ut på turen. Bare kladding og ræva glid. KJempet meg igjennom 2 timers tur. Trøsten var at alle jeg møtte slet med det samme. Irriterte meg grenseløs at jeg valgte å la smøreutstyret bli igjen i hytta.

Fredag
Familie tur pluss en liten times runde selv. Slitsomt vær. Is som pisket i fjeset. Deilig å komme inn på fjellstue å fylle på med  noe varmt. Gikk på Lilla igjen og det var bedre.. dårlig feste opp dog. Timen aleine var løping i motbakker så tøfft. GOd og svett.

Lørdag
Ingen hadde lyst til å være med meg på tur så ble en 3 og en halv timers tur aleine på kryss og tvers av fjellet. Var utrolig tåkete så jeg turte ikke bevege meg helt opp på de største toppene. Lite folk ute og ny oppkjørte spor gjorde det morro. Startet med lilla, la på rødt og endte opp med universalklister. En av de beste turene dette året og en fin avsluttning av skisesongen 2009/2010

Ingen kommentarer: