torsdag 15. april 2010

ahhh intervaller igjen

Uke 15 Dag 2: 4x4 min intervaller. Oppvarming 15 m in, nedjogging 10 min

Soundtrack: Placebo – 36 degrees

Etter en time hos Naprapat Torbjørn så føltes jeg som et nytt menneske. Blitt mye langt og seigt nå så da var det digg å trøkke til skikkelig på noen god intervaller.

Kom ikke avgårde før borti 22:00 pga at vi ble sittende på legevakta med Konstanse og fare for et brukket bein. Det ser dog ikke så alvorlig ut bare en skikkelig smell så ikke noe tråkking på beinet på noen dager. Heldigvis har vi svigers som kan steppe inn å være barnevakt så jeg slipper å være hjemme fra jobb.

Kjørte 4 x 4 i 50 min. løypa mi som nå gjøres unna på 40 :-) Dro til å lå over 175 puls på alle dragene. Polaren min påstod til og med at jeg nådde 285 hehe på tide å vaske belte tenker jeg. Kjørte ett minutts pauser så det ble hektisk og litt tøft. Små syrete på slutten men ikke noe alvorlig. Deilig å runde av økta å kjøre på hjemover til en digg smoothie.

Nå blir det bakke intervaller neste gang. Full fart opp og hvile ned igjen før jeg kjører en 4-5 timers tur til lørdag. Søndag blir kun rusling tror jeg da jeg tipper jeg er god og stiv. :-)

Ingen kommentarer: