lørdag 10. april 2010

Stigene fredag

Uke 14 Dag 4: 1 time stigningsløp. 15 min oppvarming og 10 min nedjogging

Soundtrack: Placebo Nancy boy

Startet kvart over 4 med minimalt med mat innabors bortsett fra en rekebaguett jeg klarte å søle ute over hele kafeen til lunch. Konstanse ville være med og vi løp en 15 min sløyfe for henne først før jeg fortsatte med 50 min aleine.

Følte meg ikke helt i 100, løp uten pulsklokke så vet ikke helt hvor jeg lå. Ant. litt for fort. Ble orndentlig svett. Klarte å stige gjevnt og trutt gjennom turen og hadde bra fart når jeg startet på nedjoggingen. Blitt mye trening i det siste og idag var jeg litt øm i kneet også så tar det piano på lørdag og kjører en 90 min tur på søndag.

Digg med vår, det er helt sikkert. Glad jeg ikke låp 100 km i Bergen idag. Det gikk imponerende fort for de beste.

Ingen kommentarer: