onsdag 7. april 2010

Kort restitusjons tur

Uke 14 Dag 2: 32 min rolig jogg

Soundtrack: Zeromancer – The Death Of Romance

Var en tung tur å komme igang med og den endte egentlig før jeg kom igang også. Målet var dog å bevege beina og det gikk greit. Stiv og støl som en b-film og mest lysten på å ligge på sofaen så jogget jeg meg helt greit gjennom en halvtimes runde. Fikk løst opp litt, tøyet godt samt feiret 7 års bryllupsdag på sofaen med kyllingvinger og pottis og Barcelona seier over Arsenal :-).

Føler meg stiv idag også, og det kombinert med litt drittent vær gjorde at jeg lot sykkelen stå idag. Bør kanskje gå over den litt og gi den en skvett olje og litt luft så tror jeg venter med syklinga til mandag igjen.

Nå blir det lange intervaller for denne karen som nå er medlem av Romerike Ultraløperklubb. Føler det plikter litt og kommer til å jobbe litt mer seriøst frem mot 6 timersløpet. dvs. at det ikke blir treningsfri i syden ihvertfall og alkohol forbruket blir i bestefall moderat. I run!! ;-)

Ingen kommentarer: