fredag 30. april 2010

hey hey intervaller

Uke 17 Dag 3 4x4 minutter intervaller med ett minutts paus + 1x 6 minutter. 15 min oppvarming og gikk ned trappa nedjogging. Fy deg!

Soundtrack: Johnny Cash – Personal Jesus

I det siste har intervalløkter blitt litt nedprioritert slik at jeg skulle få inn noen langturere før Hurum turen. Jeg er egentlig glad i intervaller og syntes det var kult å sette av litt tid til det idag. Kjørte 4x4 minuttere og beina var gode. Satte god fart og Løp ned runden på 37 fra 42 minutter. Da mener jeg det at det gikk bra ja. 175 var makspuls idag og alle dragene hadde innslag av 170 puls. Ble litt stiv på slutten men slik går det når jeg bestemmer meg for å løpe igjen syklister i slak motbakke.

Nok engang tørt og fint, flere andre enn meg ute. Noen smil og nikk og masse interesse for Romerike Ultraløper klubb jakka. Kult at jeg ikke var dagens tregeste. :-)

En fri fredag idag og kort langtur i morgen. Lenger til søndag også surfer jeg det inn mot Euroline tur fredag og 50km + til lørdag.

Ingen kommentarer: