torsdag 22. april 2010

Fin økt, beina gode igjen

Uke 16 Dag 3 økt 2: Rolig langtur 70 min

Soundtrack: Knudsen&Ludvigsen – Dum&Deilig

Ut på Lierbyen runden igjen. Litt spent da beina har vært stive og støle i det siste men den gang ei. Etter litt oppvarming var man frisk og rask og det gikk relativt fort. Pulsklokken på service så det var litt nytt å løpe uten tider og uten pulsmåling men føler jeg fant et fint nivå. Muligens litt over det jeg pleier så ble en litt små rask langtur.

Dekket var fint og tørt og det er godt å være løper om dagen.Ser ut som om snøen sakte men sikkert slipper taket i skogen og nå så lurer på om jeg skal prøve meg en tur i den retningen til uka igjen.

Satser på en tur med lang intervaller på lørdag og en 70 minutter igjen til søndag før det blir en normal løpeuke igjen neste uke med en 2 timers. Formen er der!

Ingen kommentarer: