mandag 5. april 2010

Lang løpetur igjen..Jihhaaa

Uke 14 Dag 1: 2 timer og 2 minutter. ca. 26 km langtur

Soundtrack: Black Eyed Peas – I got a feeling

Litt usikker på hva jeg skulle begynne med men litt lysten til å smukke til også. Bestemte meg derfor å smadre tiden fra forige lørdag på  2 og en halv mila. og det gjorde jeg. Gikk fort fra start og følte beina likte bar asfalt og vår. Helt frem til 1 time og 40 gikk det egentlig veldig bra. Valgte å kjøre uten drikke eller tilskudd denne gangen og i bakkene opp mot Stoppen som er bratte og en liten syrefest i seg selv “sprakk” det litt. Jeg ble skikkelig stiv men synes det er ok. Klarte å holde beina igang og når jeg så skkulle nedover igjen løsnet de fint. Knuste tiden fra lørdag med 10 min så bra uansett. Godt å få bekreftet at beina fortsatt tåler kjører.

Nå blir det noe helt rolig i morgen 30-40 min. Fri på onsdag også kommer jeg til å fokusere på intervaller ett par uker. Få beina igang samt spare de for de lengste turene. Så får vi kjøre noe over 30 km igjen. :-)

også har jeg meldt meg på 6 timers løp i august ooooooooooooooops!! ;-)

Ingen kommentarer: