fredag 16. april 2010

motbakke økt med taco innabors

Uke 15 Dag 3: 10x motbakke drag 15 min oppvarming, nedjogging 10 min

Soundtrack: Guns N Roses – Paradise City (Noe annet ville blitt feil..JEG HAR BILLETTER!!!!!)

Ahh en ræva uka har blitt avsluttet bra og det toppet seg med GN’R billetter idag :-) jiihaaa da slipper jeg å stå i kø mandag!!

Anyway, litt tung middag med Taco gjorde at det tok litt tid å komme igang, men ca 7-8 min ute i oppvarmingen kjente jeg at dette blir vasst. og det ble det. Prøvde faktisk å holde litt igjen pga. langtur på 3 timer+ imorgen men med så raske bein var det gøy å tømme seg helt i motbakkene. Kjørte 10 gode drag og gav meg med det. Hundelufterne ristet på hode og smilte over gæærningen som spurtet som gal opp den bratte lange bakken. Priceless :-)

Da gleder jeg meg stort til i morgen da blir det de gales runde om dikemark sykehus og lier sykehus. blir fett!

Ingen kommentarer: