tirsdag 27. april 2010

Langtur litt over 2 timer

Uke 17 Dag 1 Rolig langtur 125 min

Soundtrack: The Cure – Inbetween Days

satser på en 70-80 km uke så da startet jeg opp litt smålang første tur. Hadde hatt fridag søndag så beina var gode og friske. Løp i bra tempo heleveien med en snitt puls på 144 og maks på 155 så det var gode verdier. Løp ut lierstranda og ut til Gulhaug opp langs reistadlia og litt opp i Lierbakkene der jeg snudde ned og ut husebysletta. Fra sletta gikk det rundt Kjellstad og til Lierbyen. Opp til Frogner kirke. Ned til Kjellstad igjen og bort gamle Jernbanesporet til St. Halvard hallen. Da lå jeg på litt i overkant av. 1 time og 30 min så måtte finne på noe sprell for at det skulle bli lenger. Løp opp til Stoppen toppen noe som var drita tungt med så mange kilometer i bakken. Ble bra stiv og her makset jeg også med pulsen selv om jeg stort sett holdt den gjevnt på 151. Løste opp ned på andre siden mot gården. 5 minutter med grusvei før jeg jogget ned hjem de siste 10 minuttene.

God dag å løpe på, passe tempratur, tørt og fint. Utrolig få andre ute. Sist mandag var det mange men idag møtte jeg kun 2 andre som løp. Mulig jeg var litt seint ute da jeg landet hjemme kvart på ti.

Har liggi med omgangssyke i hele natt så føler meg ikke pigg så jeg får se hva jeg orker i kveld. Mulig det blir en fri kveld ja.

Ingen kommentarer: