mandag 26. april 2010

Søndag

Etter en søndag med oppussingsjobb, montering av trampoline og sjokkerende dårlig fotballkamp på TV bråbestemte jeg meg for en joggetur.
Tok samme løype ut som på fredag, men valgte en annen litt kortere retur. Beina fungerte bra selvom jeg har vært litt stiv siden fredag men allerede de første 100 meterene følte jeg at dette kom til å bli en fin tur.
La opp til litt høyere frekvens og holdt brukbar fart. Derimot så fikk jeg litt kjenning med hold og måtte roe ned noe, men det slapp heldigvis ganske fort. La inn en 5 minutter med enda litt høyere tempo før jeg vendte nesa hjemover igjen. Klokket inn etter 37 minutter og tror det var fornuftig å ikke løpe noe særlig lenger i og med at kroppen ikke er vant til det enda.
Men en bra avslutning på helga var det i hvert fall.

-S-

Ingen kommentarer: