mandag 12. april 2010

En 19 km med kinderegg :-)

Uke 14 Dag 5: Langtur i god fart. 19 km ca. 85 min

Soundtrack: Placebo – 36 Degrees

Fikk min dose med langt i går. Først var jeg ute å trillet med Eilif. Vi startet hjemme, gikk til byen og opp til Åspaviliongen og hjem. Nydelig vær, BART i bragernesåsen og endel som løp. Deretter ble det en rusle/sykkeltur med Konstanse ut til Vitabank og Kjellstad og hjem. Litt gåen i beina da når jeg skulle ha på joggesko å komme meg ut på min +-20km tur.

Litt tung under oppvarming men når jeg startet på strekken mot Lierbyen løsnet det og kom etterhvert opp i bra marsjfart. Dro igjennom Lierbyen og tilbake for deretter å kjøre opp til Frogner kirke. På toppen der med litt høy puls prøvde jeg å spise et kinder egg.. haha legg til tett neste så kan du tenke at jeg sleit med å tygge og svelge greia.. Måtte roe ned tempoet og få den ned før jeg gasset opp igjen og dro runden ned v. kjellstadveien og rundt gamle jernbane. Syntes det i og for seg var nok men hadde bare vært ute drøye timen så løp litt tilabake og opp bakken til toppen på stoppen. Løp så over gårde og ned bort Nøsteveien og hjem. God tur. Kjente ikke noe til kneet så det er digg. Blir en kortere 60 minutter idag. Helt rolig for å løse opp. ikke noe Stoppen toppen syre greier. Bare flatt og godt. Skogen kaller. Gleder meg til det er skikkelig bart. Kanskje om en uke eller 2?

Ingen kommentarer: