tirsdag 13. april 2010

Snakk om å bomme

Uke 15 Dag 1: Langtur rolig tempo. 17-19 km ca. 90 min

Soundtrack: Placebo – NancyBoy

Dette skulle vært en rolig restitusjonstur på 60 min, men jeg bommet grovt på lengden av løypa. Skulle legge på litt da 60 min turen min har startet å gå langt ned på 40 tallet i minutter. Tenkte derfor å løpe rundt Gullhaug opp til Lierbakken ned til Vitbank også 40 min løypa mi.

Fikk litt bange anelser da jeg kom til Gulhaug og så det var 6 km tilbake til start og ennå mer når jeg kom tilbake til Amtmannssvingen og kl. viste 40 min. da skjønte jeg at dette ble lang langture. Var litt tung i beina etter søndagens tur og holdt dette i pen og pyntelig fart. Ikke noen puls utskeielser og lå rundt 145 puls. Gikk veldig greit og ble bare sprekere og sprekere før jeg ble litt stiv i beina på slutten. Spurtet dog inn så skal ikke klage. Da har det blitt nesten en maraton på 2 dager.

Nå skal jeg ha en hviledag, naprapat behandling og en intervalløkt med litt sprut. Tuuuung i beina idag så må få løst opp.

kjente ingen ting til kneet i går, bank i bordet!! :-)

Ingen kommentarer: