tirsdag 27. april 2010

Langtur 70 min

Uke 17 Dag 2 Rolig langtur 70 min

Soundtrack: Seigmen – Malmklang

Prøver å legge inn noen km i starten av denne uken og har lyktes med det. Ble gode 70 minutter idag med friske og raske bein. Gikk fort til å være meg og jeg persa på de fleste steder på runden. Måtte løpe en ekstra sløyfe for å få det til å bli 70 hvis ikke hadde det ikke holdt til 60 engang.

Nydelig løpevær nå også. Litt kjølig i nordavinden kanskje men så fort jeg slapp å få den rett i fleisen så gikk det helt ok. Kikket opp på skyggesiden av åsen og det er ikke mye snø der. Prøver meg kanskje en tur opp bragernesåsen og innover til helgen. Hadde vært deilig. Nå blir det en dag med pause før jeg kjører en intervall økt. tenker meg 4x4 min eller noe i den duren.

Ingen kommentarer: