lørdag 24. april 2010

Langtur 70 min

Uke 16 Dag 5 Rolig langtur 70 min

Soundtrack: Oasis – Wonderwall

Deilig lørdagsformidag. Nye konfyr og ny vaskemaskin bestillt og betalt så da hadde alle fått sitt og Ravner’n kunne ta seg en løpetur. Tok den gamle 90 minutteren min som jeg snart klarer på 60 min. Jeg legger en ekstra sløyfe for å få den til 70. Spist litt rart idag så følte meg ikke helt pigg. Beina var tunge og kroppen dau. Lite karboer tror jeg. Jeg løp meg dog inn så ved running i Lierbyen var jeg freshere. Herfra og hjem gikk det bra. Eneste er at det gikk faktisk ganske kjapt den første delen også. Jeg måtte bare slite litt.

Gjennomførte bra og tøyde masse. Beina kjentes gode ut etter forige uke så det blir en litt lenger tur i morgen før det blir intervall uke neste uke.

Reker og sommerøl nå..digg tid!

Ingen kommentarer: