torsdag 17. juni 2010

Fin løpetur

I går ble det en løpetur på meg igjen. Sånn sett hell i uhell da materialene mine ikke ble levert og da utgikk jo snekringen.
Var ikke supermotivert når jeg dro ut på grunn av en del tunge turer den senere tiden. Kan jo ha noe med treningsgrunnlaget å gjøre også men sånn er det.
Valgte asfalt og dro i gang relativt rolig. Måtte få inn noe data for å kalibrere footpod'en min først. Etter hvert som jeg ble varm økte jeg tempoet en del for å få litt fart på bena. Holdt tempoet i vel 15 minutter før jeg roet det ned litt igjen. I denne perioden var det en del oppover også så hvor rolig det ble vet jeg ikke men farta var relativt lav i hvert fall. Økte på igjen etter hvert og holdt tempoet igjen i ca 10-15 minutter.
Det var deilig å kjenne at kroppen fungerte bra i forhold til sist og jeg hadde brukbart med krefter hele veien selv om jeg var sliten. Jogget rolig hjem igjen og var godt fornøyd med en 50 minutters tur.
Skal på håndballcup i helgen så vet ikke hva det blir til med jogging, men håper jo å få lagt inn en tur.

Ingen kommentarer: