mandag 28. juni 2010

Rask tur

På lørdag ble det endelig en løpetur igjen. Etter en uke med plattengbygging, leverandørbesøk med mer var det vanskelig å få inn noe trening, men på lørdag fikk jeg presset inn en tur.

Hadde ikke mye tid, så etter 5 minutter med rolig oppvarming kjørte jeg opp tempoet en del. Fikk raskt litt for høy puls, men klarte ikke å komme skikkelig ned igjen uten at jeg følte det stoppet opp. Så jeg holdt koken runden rundt. Følte jeg hadde brukbart tempo noe pod'en min bekreftet, men jeg tror jeg må finkalibrere enda litt da jeg tror den nå viste litt for raskt tempo.
Snittet på pulsen min lå på 177 og på det høyeste var jeg oppe i 191 så jeg var ganske kjørt når jeg kom tilbake igjen. Løp i ca 35 minutter, og det holdt etter lite trening og mye øl de siste dagene.

Nå ser kalendere lysere ut og jeg håper å få inn 3 til 4 treninger i uken frem til jeg reiser på ferie.

Ingen kommentarer: