fredag 4. juni 2010

God tur i skogen

Uke 22 Dag 2: Økt 2: 72 min langtur med tempo

Soundtrack: Guns N fucking Roses!!!!! – Sorry

Litt seint ute og både kebab og grillmat innabors så hadde ikke helt trua. Var litt dau i beina i starten også men det kom seg ganske fort og jeg hadde faktisk godt med krutt. Bestemte meg da for å prøve å legge meg 10 slag høyrere enn normalt og balansere rundt 150 puls noe jeg føler er ok for maraton tempo. Gjorde det veldig greit. var litt over i tunge motbakker og langt unner i nedover løp men snitt ble 146 så ikke så langt unna det jeg strevet etter.

Løp masse på kryss og tvers på en blanding av stier og grusveier og var innom Landfalltjern og rundt hele Spiralen og ned og opp. Fin tur, deilig vær og god form. Gleder meg til neste helg. Stiller også opp på Kick maseter ultra 27 juni. Så da blir det endel løp i år hvorav 3 foreløpig er ultra..hihi heyhey.. men må passe på å trene godt imellom.

Ingen kommentarer: