fredag 18. juni 2010

Intervaller baybeeee

Uke 24 Dag 5: Økt 2: Intervaller. 55 minutter med fartslek på skogen

Soundtrack: Placebo – NANCY BOY!

Skal 40-50 km i morgen så tenkte det kunne være ok å blåse ut litt, og dette ble en kvalitets økt. Bra trøkk og jeg ble helt knekjørt sliten. Leeenge siden jeg har vært så våt av svette og det med små kjølig vær og lett yr i luften

Løp Stronløypa opp i godt tempo fra Årkvisla. Litt øm i leggen så var litt skeptisk men merket ikke noe i løp. Trøkka skikkelig opp bakken til hytta og fikk litt syre. Ristet det raskt av meg og kjørte lyktestolpe intervaller. Full pupp to lyktestolper også lett jogg en.. om og om igjen. Dette gjorde jeg frem til bakkene til Landfalltjern hvor jeg kjørte føtst motbakke intervaller i de bratteste også et langt drag i den seige. På toppen derfra og ned til Årkvisla kjørte jeg hurtig langtur i godt over maraton tempo. Tøyde legger så godt jeg kunne før jeg satte meg i bilen og suste hjem til en kald pils. og nå skal jeg melde meg på Stockholm Marathon 2011. Blir bra det :-) Skåål!

1 kommentar:

Kjetil sa...

Nå påmeldt Stockholm maraton 2011...ohhh yeah fat shit! :-)