torsdag 17. juni 2010

Wow sier jeg og mener ikke world of bla bla men DS Trainer

Uke 24 Dag 3: 12 x 1000 m intervaller, med ett min. pauser 15 min oppvarming og 5 min nedjogging

Soundtrack: Skid Row – 16 and life

hehe tror dere jeg var fornøyd med de nye DS Trainerne.. ohh yeah. Rakk ikke å få de på beina engang så fløy jeg avgårde, har hørt lettvekts skal være digg men dette overgikk. Gledet meg til å komme frem til runden der 1000 m. skulle kjøres og varmet opp fint. Løypa jeg løp er ca 12 km så fordelte det på antall minutter og kjørte på. De to første gikk litt fort i regn yrhet av skotøyet. de neste 4 var litt for rolige kanskje før jeg klarte å stabilisere det opp mot 168 puls hvor jeg bør ligge. Den siste var litt over the top men  følte for å blåse ut.

Er muligens litt stivere i beina enn jeg normalt har vært? men det kan også skyldes at det er uker siden jeg har kjørt intervaller og ihvertfall så mange på en så relativt lang løype. God å få svettet skikkelig ut samt kjørt en god økt for å få blåst maratonen ut av kroppen.

Det blir helt klart gode luftige DS Trainer’ne som blir med til syden. Satser på 4 økter i uka. 2 rolige på rundt timen. En 10 x 1000 m og en pyramide 1+2+3+4+5+6+5+4+3+2+1 det er planen ihvertfall.

Nå skal jeg hvile løpingen idag.. blir bare sykkel også kjører jeg bakkeintervaller i morgen før jeg drar en langtur til Asker på Lørdag for å jobbe opp antall km og få litt føling med asfalten igjen. Ser dere en på gamle oslo vei i lett trav med sekk er det ant. meg :-D

Ingen kommentarer: