fredag 25. juni 2010

Klarer ikke helt å roe det ned nei

Uke 25 Dag 4: : Langtur 70 min

Soundtrack: Gwen Stefani – 4 in the morning

Var ute i går for å løpe lett rundt en time. Jeg løp litt lenger. Kroppen føles fin og det er morro. Vanskelig å holde igjen da. Løp opp til Tverken igjen, startet lett og pent men ble litt svimmel og kvalm etter 20 min. Mulig jeg trykket til litt vel mye fra start. Gikk greit over å kom meg fint inn til Tverken før jeg snudde og tok runden ned ved myrdammen, Landfallhytta og tilslutt Årkvisla igjen.

Gradestokken viste at det var litt kjøligere men føltes ikke sånn. Svettet masse og var rimelig våt når jeg gav meg. Kult å stå i blodgiver skjorte og bli spist av mygg også. I år må det være et gullår for de blodsugerne.

Tøyde relativt bra ut etterpå og fikk meg litt mat da jeg føltes tom ut. Kjører på med en 45 minutter helt rolig idag før jeg tar det helt piano på lørdag.

Ingen kommentarer: