torsdag 17. juni 2010

Skremmende sykkeltur

Uke 24 Dag 4: Økt 1: 25 min sykling i greit tempo x 2

Soundtrack: Vei sus. (tør ikke sykle med ipod)

Syklet til jobben med litt støle bein etter gårsdagens intervaller men ikke noe å grine over. Gikk greit forbi all hindringen. men Faen nå graver de i Nøsteveien, på Strandprominaden og ut kobbervikdalen. Jeg skjønner at folk må sysselsettes men vi trenger vil ikke grave opp alle veier??

Uansett gikk det litt fort og jeg hekta i en jernstank og var millimeter fra å ende på trynet. Kom meg over det og sykla over holmenbrua, det første som er møter meg i rundkjøringa er kaos av biler og mennesker og en ambulanse som kommer i fullfart. En sykkelist var blitt påkjørt. stoppet litt men det var lite jeg kunne bidra med. Så ikke pent ut. Blod randt fra ører og nese og hadde vondt i rygg og nakke. Bevisst var han ihvertfall så får håpe det bare var en skrell og at han er kjapt på gang igjen. Kjenner sånnt setter meg litt ut og det var nok på noen lettere gir enn vanlig jeg fortsatte. Var tidlig på jobb så kosa meg litt og tøyde legger og lår før jeg skiftet. Godt med luft om morgene men ikke mer sånn krasj greier.

Hviler meg litt i kveld så blir det både sykkel og intervaller i morgen :-)

Ingen kommentarer: