fredag 18. juni 2010

Sykkel tur i rushtid

Uke 24 Dag 5: Økt 1: 25 min sykling i greit tempo x 2

Soundtrack: Vei sus. (tør ikke sykle med ipod)

På’n igjen, morgenstress med bilservice og levering i barnehagen. Litt svett kom jeg meg på sykkelen men glemt hjelm da var det bare å snu å prøve igjen med hjelm. Da hadde såklart 8 rushet begynt så fikk en litt annerledes tur enn jeg er vant med i ro og fred. Endel bilister i Drammen har et merkelig hat mot sykelister. Pokker hell når de graver ut hele kobbervikdalen hvor skal vi gjøre av oss? Sikkert tjukkaser som dør tidlig av gjengrodde blodårer. Jeg trøster meg med det ;-)

Turen gikk idag i litt tyngre gir og dermed fortere uten at jeg merket det spesiellt på beina. Frekvensen var god den og kom meg litt fortere på plass enn vanlig. Blir en motbakke intervalløkt i kveld før jeg skal tidlig og langt i morgen. Søndag blir ant. fin gå tur i Nordmarka Skogsmaraton land. Ble imponert over det området.

1 kommentar:

Kjetil sa...

ser man det ser man det :-)

http://www.dn.no/dnaktiv/article1920216.ece