fredag 4. juni 2010

Tilbake i sadelen

Uke 22 Dag 2: Økt 1: 25 min sykling i greit tempo x 2

Soundtrack: Vei sus. (tør ikke sykle med ipod)

Forsiktig start av meg. Stingene sitter de men siden det er første gang jeg skulle ha litt puls så det gikk pent og rolig på lette gir. Tok derfor ca. 5 min lenger enn vanlig også. Kroppen var god. Glad for noen dagers pause men nå må jeg i gang igjen. Idag er første dag jeg kan dusje så nå blir det sykkel og så blir det løping i kveld. En times tid. Løse litt opp og komme inn i løpingen igjen.

Godt å sykle idag. Nydelig vær og akkurat passe varmt.

Resten av uka blir kanskje en rolig langtur lørdag morgen også en noe lenger en på søndag. Deretter legger jeg opp til en rask en på mandag. en litt ok langtur tirsdag. Noe lett torsdag også maraton til lørdag igjen. Blir spennende!!!

Ingen kommentarer: