mandag 14. juni 2010

Restitusjon på sykkel

Uke 24 Dag 1: Økt 1: 25 min sykling i greit tempo x 2

Soundtrack: Vei sus. (tør ikke sykle med ipod)

I og med at jeg måtte roe det ned 7-8 km på lørdag ble jeg ikke spesiellt sliten. Jeg gjorde endel riktige ting etter løpet som å jogge litt ned. Tøye!!!! en halvtime på de stedene krampa tok værst. Resultat at jeg kunne rusle en god runde i går og satte meg på sykkel idag morges. Skal ikke nekte for at jeg er litt stiv og støl men jeg brukte ikke mye lenger tid enn jeg pleier på turen. Deilig å løse opp stiv musklatur.

Regner med at jeg tar meg en tur i joggeskoene i morgen. En god liten skogstur hadde nok latt seg høre. Ellers sliter jeg med valgets kvaler ang. gavekortet. Lettvektere eller mer Nimbus? heller mot lettvektere da jeg har ett spliter nytt par med nimbus og et par som er helt ok (har fått fiksa hullet som ble i de og løp med de gamle i Nordmarka) samt Adidas Ride som også er mengdetrenings planker. Får stikke innom butikken å teste litt.

Ingen kommentarer: