tirsdag 22. juni 2010

hehe siste langtur du liksom

Uke 25 Dag 2: : Langtur 2 timer og 05 min

Soundtrack: Guns N Roses – Welcome to the Jungle

Vibeke har også tatt opp løpingen så da ble jeg siste mann ut i går. Var igang fra Årkvisla kl 20:30 og det var nyyyydelig på skauen. Perfekt temperatur og gode bein gjorde at jeg tok en sjefsavgjørelse og labbet oppover mot Skimten på stiene som jeg kaller “bakveien”. Holdt godt driv og myrene var ikke så våte lenger så det var enklere å løpe gjevnt. Droppet å løpe helt opp til Skimten og skjente ned til Tverken. Fra Tverken løp jeg forbi Myrdammen og DBK hytta rundt Landfallhytta og ned til Porten og derfra til Årkvisla. Det var litt over en time. Kunne ikke stoppe nå. Fortsatt gode bein, ennå deiligere i skauen og rask kropp. Løp derfor opp fra Årkvisla igjen og opp til Stronghytta. Kjørte litt i bakkene og fikk litt melk i beina. Løsnet det opp i flatene og nedover til Klopptjern. La meg i ca. konkuranse tempo/puls fra Klopptjern og rundt Spiralen og ned til Årkvisla igjen. Da rakk klokka akkurat å passere 2 timer. :-)

Det feteste var at jeg ikke hadde spist orntlig i det hele tatt. I går ble det burger middag på Zita og that was it. Dårlig med drikke hadde det blitt også så det var overaskende. Det vaket bra i et par av vannene og badet mange i Landfalltjern så allt var som det skulle. Møtte kun 2 løpere så lurer på om sommeren begynner å komme over oss. Nå skal jeg ihvertfall ha et par dager fri!

Ingen kommentarer: