torsdag 21. oktober 2010

2 x alternativ trening

Uke 42 Dag2: Økt 1: Elipsemaskin og balanse trening

Soundtrack: Red Hot Chilli peppers – Under the Bridge

Uke 42 Dag3: Økt 1: Elipsemaskin og balanse trening

Soundtrack: Blatz – Fuck Shit up

Seneknuter i leggen er noe drit. 2 dager på rad nå har jeg kjørt 30 min på elipsemaskin? eller tråkke greie om du vil. Beveger meg men får ikke belastningen. Helt ok men blir hverken sliten eller svett. Litt merkelig rusletur egentlig. Blir 0 meter på gps’en  :-( Dette har blitt avløst av 2x 15 min på balansepute også 15 min på balanseball. Gamle skateboard kunster blir som nye og jeg føler at balanse delen er grei. Må lukke øynene for at det skal bli utfordrene.

Hele poenget med dette er dog å trene ankel og få liv i leggen. Etter dette er det 3 x 10  min med is på hver legg. annenhver for å drepe ev. småbetennelser i knutene. Må si jeg er spent på behandlingsresultatet i morgen. Håper jo på å starte løpingen igjen. Det kjennes ikke så halvværst ut. Jeg håper ihvertfall i det lengste på å slippe opperasjon…

Føler meg optimistisk. Skal løpe søndag! yes indeed!

1 kommentar:

Kjetil sa...

Og Jippi!!! i morgen skal jeg løpe 30 min rolig på skogen. Endelig litt input i Garmin Connect igjen :-)