mandag 4. oktober 2010

Restitusjon, tøy, bøy, kalibrering og litt ok 1200 meter

Uke 40 Dag 1: Økt 1: 40 min

Soundtrack: skravling med Lam

Denne uken tas det pent. Litt små betent legg, støl etter helgen og så skal jeg ta en sykehusprøve på onsdag så da kan jeg ikke gjøre mye sprell hverken dagen før eller dagen etter så neste økt blir mest sansynlig fredag.

Anyway idag skulle Ipod + nike footpad’en kalibreres. Har ikke helt stolt på den men tungvint å drasse på mobilen med gps overalt. Startet med å løpe 800 meter og kalibrerte. Løp rolig i 4.90 tempo. Løp så 900 meter i 4.50 fart. Det stemte med GPS’en men poden misset med noen meter. Løp så en 1200 meter i 3.90-4.10 fart som fikk pumpa til å rusle. Den smakte det fugl av og ipod saken var 50m for kort. hmm ikke helt happy med det men løp jo betraktlig raskere enn jeg pleier i marsj fart så det er vel ikke så halv galt. Men kjenner jeg ikke er så langt unna en Garmin GPS klokke nå.

Hvis jeg ikke stoler 100% på det så bruker jeg det ikke. Det er min erfaring nå. Jeg kommer til å teste litt og se det an før jeg ev. brenner penger på noe nytt!

Good news! Leggen kjente jeg lite til. Kun litt når jeg dro på på siste 1200 meteren. Fin nå. Så med litt hvile blikke dette så gæærnt :-)

1 kommentar:

Kjetil sa...

hmm røyk på en Garmin Forerunner 305 nå gitt... blir litt mye styr med fotsensor synes jeg og jeg vil gjerne ha mulighet til å se min pr. km når jeg løper.

tror det blir bra.. og kampanjetilbud var det også. Kommer postmannen snart??