mandag 25. oktober 2010

Rolig tur pluss skade

Planen var en rolig langtur i går, og jeg fikk i hvert fall begynt.
Jogget rolig hjemmefra ved 11 tiden og hadde planlagt en rute som tar ca en time. 11 er tidlig for meg å løpe på en søndag men rolig tur går fint og følte egentlig at bena fungerte greit. Ble varm og når halvtimen var rundet tenkte jeg at jeg skulle legge inn en ekstra sløyfe sånn at det ble 1 time og 10 minutters tur.
Hadde ikke før tenkt det før jeg kjente noe bak venstre lår og tre skritt senere sto jeg der med mora til alle strekker.
Måtte bare rusle forsiktig hjem da enhver form for litt hurtig bevegelse var håpløst.

Sinnsykt irriterende da strekk er noe jeg aldri får. Skjønner veldig lite av hvorfor også da jeg bare løp rolig og ikke hadde noen temposkifter.
Kjenner det minst like godt i dag som i går så er redd for at det kan bli et altfor langt opphold nå.

Ingen kommentarer: