fredag 15. oktober 2010

Rolig runde på 43 min

Uke 41 Dag 2: Økt 1: 43 min rolig

Soundtrack: Backstreet Girls – Party till you puke

Kebab og trening det funker ikke for meg. Hadde mest lyst til å sitte på dass. Men idag var det viktig for meg at beinet holdt to dager på rad. Stillte meg inn på en 7 km runde og veldig rolig tempo. Ble ett litt heftig drag siste 2 km så snittet på 5.45 marsjfart som var over de 6 jeg skulle ligge på men før det var jeg ganske rundt 5.9 så det var bra,. Kjente ingenting i leggen og føler jeg er på vei tilbake. Veldig usikker på om jeg skal løpe Fredrikstad eller ta et par gode treningsuker. Jeg heller mot det siste da jeg helst ikke vil gå å hangle i vinter. Jeg tar en hviledag i morgen en langtur på søndag og venter med å bestemme meg til tirsdag / onsdag.

Ellers lykke til til Slobo! Furumo’n i morgen blir bra!!

Ingen kommentarer: